Opinie o Nas
Blog chmura tagów
Pytania i odpowiedzi

1. Czy można anulować zamówienie? 

Tak, jeżeli wygenerowałeś zamówienie, nie opłaciłeś i rozmyśliłeś się, napisz do nas e-mail z rezygnacją. Bez problemu anulujemy zamówienie.

 2. Czy jest możliwa wysyłka towaru za granicę?

Tak, wysyłamy do krajów należących do UE. Jeżeli chcesz wysyłkę do kraju nie należącego do UE - skontaktuj się z nami. Podczas składania zamówienia należy wybrać kraj przesyłki. Jeżeli nie ma Twojego kraju na liście, skontaktuj się z nami.

 4. Czy można składać zamówienie telefonicznie?

Tak, aby złożyć zamówienie telefonicznie należy zadzwonić pod nr +48 606-163-172.

 5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Wystawiamy tylko faktury bez vat (dawne rachunki) i dostarczamy drogą elektroniczną, prosimy wpisanie informacji podczas dokonywania zakupu w polu Faktura Vat.

6. Jak odczytywać podane rozmiary produktów?

Rozmiary podane są w centymetrach. Zawsze pierwsza podana jest szerokość x wysokość.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl